18 Nisan 2021 Pazar

Ekşili Tavuk Çorbası

Selam arkadaşlar 🌺
.
Dün yağlı kahvemizi içip yürüyüş yaptık.
👉🏻👉🏻KAYDIRMALI POST
.
Akşam yemekten sonrada kuzım ile çıktım.
.
Sabah uyandım çok şükür ağrılarım yok. Gece kalçalarımda ağrı vardı. Yatarken düzenli magnezyum alıyorum. Önceki gibi değilim🤲🏻 Kendimi zorlamıyorum.
.
Dün akşamki yemeğim
Bir gün önceden kalma haşlanmış köy tavuğum vardı, kemiklerini ayırdım.
.
👉🏻Sade yağda bol ezlmiş sarımsak ve ince kıyılmış bol sarımsak soteledim.
👉🏻Bir çorba kaşığı biber salçası koyup biraz kavurdum.
🤲🏻Üzerine limon suyu ekledim (damak tadınıza göre ayarlayınız)
👉🏻Tuz ekleyip, kemik suyu koyup iyice açtım.
👉🏻Kaynamış tavuk eti ve suyununun üzerine sosu boşalttım.
Afiyet olsun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)