19 Nisan 2021 Pazartesi

Örnek Menü

Mutlu akşamlar 🌺

Kahvaltım geç kaldı.
Üç ceviz, 1 dilim peynir, kahve ile açlığımı bastırdım.
.
👉🏻egeotlarını bol soğanlı zeytin yağında pişirdim. Normalde bulgurlu yapardım bu sefer kineo ile pişirdim. Eşim fark etmedi, tadında da hiç değişiklik yok tavsiye ederim.
👉🏻Mantarların biraz büyük olanlarını fırında pişirdim.
👉🏻Bir parça hindi gögüs eti varmış karabiber, sade yağ , tuz koyup haşladım.
Etleri küçük parçalara ayırdım. 
Bir büyük baş sarımsağı tuz ile ezdim. Tavaya biraz sade yağ ve zeytin yağı koyup sarımsakları çevirdim. (fazla kavurmadım)
Üzerine toz biber ekleyip bir iki tur kısık ateşte çevirdim.
Limon suyu ekleyip sosu etlerin üzerine boşalttım.
Biraz kaynatıp  servis yaptım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)