18 Nisan 2021 Pazar

Fırında Mor ve Beyaz Lahana

Merhaba arkadaşlar 🌺
.
Dün kahvaltım geç kalınca, akşam susam, tahin ve geceyi su içerek geçirdşm.
.
Geçen hafta halk pazarından aldığımız  lahanaları bu sefer fırında dilimleyip pişirdim. Ben bu şekilde çok seviyorum.
Üzerine zeytinyağ gezdirdim, baharat, tuz ve sade yağ koyup fırında pişiriyorum. 
.
👉🏻👉🏻KAYDIRMALI POST 
Akşamdan kalan iki dilim soğan vardı onlarıda eklemiştim. #keto nun en başında değilseniz karışık olarak çok güzel lezzet verdi..
Buradan sormuştunuz mor ve beyaz lahanayı baharatlı, zeytinyağlı karışık yaptığımda soğan koysak olurmu diye😊 Güzel oluyor fırını çok yüksek derecede tutmayınız, yavaş yavaş pişsin. #fitk_ketojenikbeslenme 👍🏻
.
Kahvaltımı yaptığımda saat on ikiye geliyordu. Biraz acıkmaya başlamıştım🙈😉
Kahvaltıma büyük bir dilim ekledim.
Bol maydonolu omletim ve diğerleri.
Kahvaltı sonrası d3k2 vitamini almayı ihmal etmeyiniz. Gecede magnezyumu 👍🏻❤️
.
Herkese sağlıklı, huzurlu günler dilerim 🌺🌺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)