19 Nisan 2021 Pazartesi

Glutensiz Taze Fasulye Böreği

Merhaba arkadaşlar 😊
.
Çocuklar seviyor diye yaz sonunda koyduğum buharda pişmiş taze Fasulyelerim. Genelde hazırlayıp kısa sürede tüketiyordum. Bunlar kıyıda köşede kalmışlar. Bitirmeye gayret ediyorum.
.
👉🏻Büyük çorba kasesi dolusu buharda pişmiş taze fasulye
👉🏻İki adet orta boy kuru soğanı jülyen doğradım, biraz kısık ateşte soteledim.
👉🏻Fasulyeleri ekledim, karabiber, çok az tuz ekledim.
👉🏻Kısık ateşte biraz pişirdim.
👉🏻Kenara aldım, biraz ılıdı.
👉🏻Dört adet yumurta, bir çay bardağı Erzincan tulumu, bir çorba kaşığı öğütülmüş bamya tohumu (başka un da koyabilirsiniz) koyup güzelce çırptım.
👉🏻 Fasulyeleri çırpılmış yumurta karışımı ile güzelce karıştırdım.
👉🏻Küçük boy borcama pişirme kağıdı serip içine boşaltıp, eşit şekilde dağıttım.
.
👉🏻👉🏻Ben teflon tencerenin içine borcamı yerleştirip kısık ateşte pişirdim.
Siz fırında da pişirebilirsiniz.
👉🏻Fırında kısa sürede pişiyor.
Tencerede biraz zaman alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)