18 Nisan 2021 Pazar

Organik Yulaf Unlu Kaşık Dökmesi

Hayırlı iftarlar dilerim 😊
.
Evdekilere sahur için kaşık dökmesi yaptım. Biraz erken hazırladım. Gece uğraşmak istemedim. Üzerine bir önceki postta paylaştığım elmalı marmelat ile ister puding niyetine, isterseniz sürmelik olarak sizin ve çocuklarınızın tatlı ihtiyacını karşılayacaktır.
.
Glutensiz susam unu, bakliyat, yulaf unu vs. gibi ürünleri beslenmenize uygun bir şekilde kullanabilirsiniz.
Bem organik tam yulaf unu kullandım.

YULAF UNLU KAŞIK DÖKMESİ

MALZEMELER 
1su bardağı ev yoğurdu (susuz tarafından kullandım ekşi olmaması için)
👉🏻6 adet küçük boy doğal yumurta
👉🏻1 paket vanilya
👉🏻1 çay kaşığı silme karbonat
👉🏻1 su bardağı yulaf unu
.
Kıvamı yoğurdun ve yumurtanın büyüklüğüne göre değişebilir.
Kek hamurundan biraz daha koyu bir hamur olacak.
.
Döküm tavayı iyice ısıttım, sade yağ sürdüm. Kaşık yardımı ile aralıklı koyup önlü arkalı pişirdim.
.
Paşam birazını waffle pişirdi, daha pratik oluyor.
.
Akşam paylaştığım elmalı marmelat ile servis yapılacak.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)