19 Nisan 2021 Pazartesi

Glutensiz Mini Pankek

Merhaba arkadaşlar 🌺
.
Herkese sağlıklı, huzurlu, bereketli bir hafta dilerim 🤗🌺
.
Bugün beslenmemize uygun 👉🏻glutensiz mini pankek hazırladım. 👉🏻👉🏻ketojenik 👉🏻lowcarb beslenenlerede tavsiye ederim 👍🏻
.
8 kaşık beyaz susam (magnezyum👍🏻) 
2 kaşık hindistan cevizi rendesi
👉🏻 Kahve öğütücüsünde öğüttüm.
2 çorba kaşığı labne
4 adet kçük boy yumurta
Güzelce çırptım, döküm tavaya sade yağ ile yağladım. İyice ısınınca kaşık yardımı ile aralıklı koyup önlü arkalı pişirdim.
.
(32 adet) Kişi başına sekiz adet paylaştık👍🏻
.
Ben dört kişilik hazırladım.
👉🏻Payıma 👍🏻:
1 tatlı kaşığı labne peynir
1 yumurta
2 kaşık susam ezmesi
1 tatlı kaşığı hindistan cevizi rendesi


#kahvaltı #omad #teköğün
1 adet yumurta + yarım, fıska(kurutulmuş balık yumurtası) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)