18 Nisan 2021 Pazar

Karnabahar Köftesi (keto)

Merhaba arkadaşlar 🌺
.
Bugün haşlanmış karnabaharım vardı.
 Benim her zaman yaptığım, özellikle kahvaltılarda pratik olduğu için soğansız mücver görünümlü şeyler sık yaparım.
Bu hazırladığım da #unsuz #soğansız #keto ya uygum.

HAZIRLANIŞI 
1 su bardağı Erzincan tulumu
1 büyük çorba kasesi haşlanmış karnabahar
Yarım demet ince kıyılmış maydanoz
4 adet doğal yumurta
Baharatlar (kimyon, karabiber)
Peynir tuzlu olduğu için tuz koymadım.
.
Döküm tavaya sade yağ koyup önlü arkalı pişirdim.
.
👉🏻👉🏻👉🏻Bugün tek öğün yaptım🥑☕ 🙂
.
Aç olarak 1 çorba kaşığı karabiberli zeytin yağı içtim.
5 adet mücver yedim. Yanında iki çorba kaşığı tahin ile @a.okancaglar dan öyle gördüm (kopya çekmeye devam 👍🏻)
10 adet zeytin
Zeytinyağım
.
Salatam
Marul, yarım avokado, mor lahana turşusu, üzerine susam, 1 tatlı kaşığı çörekotu yağı, zeytin yağı, limonsuyu, deniz tuzu.
.
d vitamini ile bir çorba kaşığı zeytinyağı 👍🏻
.
Sağlıcakla kalınız ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)