13 Nisan 2021 Salı

Glutensiz Yumurtalı Ekmek

Merhaba arkadaşlar. 😊
.
Bu da ne alaka demeyiniz. 😉
Çocuk sevindirmek çok sevapmış. 😌
Kandil günü çocuklarıma süpriz yapmak istedim. O günden kalma 😋 Elimde #glutensiz ekmeğimden vardı. Yumurtalı ekmek hazırladım. Ekmeğin tarifi #fitk_glutensiz  bakabilirsiniz. Arada kaçamak yapacaksak bu şekilde olsun. 🤩😂
Fazla gibi görülsede iki dilim beyaz ekmek gibi düşünün.
.
Çocukları çok sıkmamak adına, sağlıklı beslenmeleri için yumuşak bir geçiş olabilir. ❤️🤗
.
.
Ekmekleri çok ince bir santim kadar kestim. 
.
.
.
.
#abazatuzu #fitk_evdeyapılanlar 👍🏻#acıka  ve yumurtayı güzelce çırptım.
Döküm tavayı iyice ısıttım. Ocağın altını kıstım, sade yağ koyup ekmeği karışıma bulayıp önlü arkalı pişirdim.hazırlayabilirsiniz
Arasına peynir koyup çocuklara mini tostlarda hazırlayabilirsiniz.
.
Tat olarak en çok bu ekmeği beğendim. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)