19 Nisan 2021 Pazartesi

Keto Tahinli Baton Ekmek

Mutlu günler ❤️
.
Akşam #tahinli ekmek yaptım. Bazı şeyleri geceden hazırlayınca sabah rahat oluyor.
Uzun zamandır tost yememiştim😅 Kendime tost yaptım. Fena olmadı. Ben özellikle altı yıldır tost makinesi aldırmıyorum. İhtiyaç duymadım. 
.
Eskiden çok amaçlı olan vardı  Çeyizimden kalma uzun yıllar kullandım. Alıp almama konusunda hala kararsızım.

Merhaba arkadaşlar 😊

MALZEMELER 
4 yumurta
1 su bardağı tahin
1 çay kaşığı tuz (ben koymadım)
1 tatlı kaşığı karbonat (bir çay kaşığı kullandım)
Susam, çörek otu

HAZIRLANIŞI 
Önce yumurtaları çırp, diğer malzemeleri ekle, tepsiye malzemeyi boşaltınız. Üzerine susam ekip 150 derecede pişiriniz.
Çok çabuk pişiyor. Dereceyi yüksek tutmaya bile gerek yok.
.
Benimki küçük boy borcam. 6 yumurta kullandım. 1,5 bardak tahin kullandım. Evdekiler için hazırladım.
.
Tadına gelince ekmeksiz asla diyenler, yapın buzdolabında saklayınız. Geceden yapın sabaha kadar dinlensin. Bizimkiler sevdi 👍🏻😋
.
Benim için olsada hoş olmasada 🙈😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)