18 Nisan 2021 Pazar

Unsuz Tavuk Çorbası

Merhaba arkadaşlar 😊
.
Bugün uykusuz olunca yağlı kahvede içince hiç acıkmadım.
.
.
Eşim köy tavuğu getirmiş. Düdüklüde uzun sürede haşladım. Epey yağlıymış. Etinden kaseye biraz koydum. Üzerine sadece yağlı suyundan ekledim. Kaya tuzu, limonsuyu, biraz acı toz biber koyup  çorba niyetine içtim.
(Evdekilere normal tavuk suyu çorba yaptım)
.
Susamlı lahana
Lahanayı iri parçalar halinde doğradım.
Tencereye sade yağ koydum. Lahanaları ilave ettim. Kapağını kapattım. Kısık ateşte tam yumuşamadan altını kapattım. Üzerine kaya tuzu, toz biber, kimyon, yarım kepçe kadar tavuk suyu koyup kapağını kapattım. Dinlendirdim. Servis yapıp üzerine susam serptim.
.
Yanında turşu ve 1 kaşık tahin yedim.
.
Herkese afiyet olsun 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)