18 Nisan 2021 Pazar

Yumurtalı Kereviz

Mutlu pazarlar 🌺
.
Dünkü kahvaltıdan sonraki ilk öğünüm.
.
Hafta sonunu vazgeçilmezi yumurtalı patates dermişim 😜
Ama maalesef kerevizli yumurta 🤷🏻🙈
Çocuklar şok 😂 Oğlum yedi ama kızım pek sıcak bakmadı.
Oysa ne heveslerle pişirmiştim 😅 Neyse eşim ve bendeniz afiyetle yedik.
Kerevizi sevmiyorsanız hiç tavsiye etmem 🙃 Siz yine bildiğiz usul mayonezli, elmalı, yoğurtlu salatasını yapınız👍🏻
.
Orta boy soğanı julyen doğradım kısık ateşte çok az soteledim. İki orta boy kerevizide doğrayıp üzerine ilave edip kapağını kapattım.
Buharda arada kontrol ederek pişmesini sağladım. Üzerine tuz, karabiber, zerdeçal, kimyon, toz biber ekleyip karıştırdım. Yumurta kırıp kapağını tekrar kapattım. Karıştırıp ilk sıcaklığı geçince servis yaptım.

Herkese afiyet olsun 🌺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)