18 Nisan 2021 Pazar

Fırında Baharatlı Mor ve Beyaz Lahana

Günaydınnnnn 🌺
.
Hayırlı, mutlu, sağlıklı sabahlar herkese 🤗🥰
.
Basit bir tarifim var😉 Çok pratik 😉
Tarif vermeye değmez ama belki size fikir olur. Köfte, kahvaltı vs.. yanında çok seviyorum.
.
Biraz fazla hazırlayıp borcama koyuyorum dileyen servis tabağına yancı olarak alıyor.
.
👉🏻FIRINDA BEYAZ VE MOR LAHANA
Mor ve beyaz lahanayı gelişi güzel doruyorum.
Üzerine istediğiniz baharatlardan koyabilirsiniz (kimyon, toz biber, karabiber) koydum.
Tuz ve zeytinyağı ekledim.
Güzelce harmanladım.
Fırında 140 derecede ara sıra karıştırarak pişirdim.
Ilıdığı zaman borcama koyuyp buzdolabında saklıyorum. 3-4 gün hiç bir şey olmuyor.
Pişince görüntü hoş olmasada tadı muhteşem oluyor.
Tavsiye ederim 👍🏻
Sağlıcakla kalınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayınız! :)